äventyr hitåt tack!

jag är less på mitt nya beroende, jag har ju egentligen inte råd att shoppa. jag vill ha ha ha och ha! sen står jag där, helt utan pengar och kan inte hänga med någon på något. nöjesfabriken behöver pengar för att fungera, jag har inga! i förrgår gjorde jag av med mina sista slantar på ett par trashiga jeans, ett par hela jeans, och lite småplock. och så tvingade jag mamma köpa en väska åt mig i julklapp på ZARA med ett jävla tjat för jag bara måste ha den och jag var nollad på kontot. och nu börjar snart julrean? och här står jag med tom plånbok, bra tajming sara. bra tajming!

btw, tänkte komma bort från sundsvall lite i januari. utnytta SJ när de har sin fr. 25 :- kampanj! ett problem bara, pengar! men jag känner mig, och allting brukar lösa sig på något vridet sätt? hit vill jag, sthlm, växjö, dalarna, karlstad? och östersund. träffa vänner,ja.

och det är ett jävla tjat om juldagen, vart ska du festa blablabla? tror jag ska skippa allt den dagen. men om du har ett bra party att erbjuda borde du ändå höra av dig, man kan ju ångra sig.

keep it pure
:)

Kommentarer
Postat av: Emma

GÖTEBORT, FALKÖPING, VÄSTRA GÖTALAND!

2008-12-22 @ 22:16:37
URL: http://gingersnaps.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0