mitt perfekta hultsfred!

jag är och kommer nog alltid vara festivalfrälst. om jag hade råd skulle jag vara på dem alla! nästa sommar är endast hultsfred inplanerat hittills, men hoppas på utökning. eller nå grymma konserter i huvudstaden! tänk om man fick sitt egna drömhultsfred! alla sina favoritartister, snygga män överallt, bra vänner, sol hela veckan!!!1 njuta, dansa, ösa, vänskap! om jag fick plocka artister hursom, inge tanke på att de kanske är på tour, för dyra, splittrade, ogillar sverige, etc etc! dessa skulle jag boka, lyssna nu håkan dumér! om du iaf bokar en av dessa är det awsome!
volbeat! mew! mayday parade! forever the sickest kids! we the kings! boys like girls! cute is what we aim for! lady gaga! coldplay! paramore! all time low! rise against! eleventyseven!

just nu är det,
203 dagar, 9 timmar, 17 minuter & 30 sekunder kvar till hultsfred 2009


Kommentarer
Postat av: Nina

ja, det är så tragiskt. alla är ju vackra på sitt sätt! :)



kram!

2008-12-16 @ 14:22:36
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Thomas

hihi ja då ses vi där sara :D



/sepehund

2008-12-17 @ 03:25:34
Postat av: Sara

ooooooooh ja såklart vi ses då thomas:D

2008-12-17 @ 14:45:06
URL: http://skyfall.blogg.se/
Postat av: mattias

fuck alltså, höll på att få en hjärtattack! semi-läste inlägget och trodde att festivalen fanns på riktigt!



lägg till all-american rejects, jack's mannequin, angels & airwaves och motion city soundtrack så är jag med.



warped tour 09.

2008-12-17 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0