SO WHAT?

efter en jävla dålig start på dagen igår blev kvällen väldigt bra ändå! kom mig iaf ur sängen, och sedan skulle bror ha liten förfest före förfesten här hemma, så var lite killar här och rätt livat! jag kollade en grym film jag ej minns namnet på, sen skjutsade jag iväg grabbarna till förfest i granlo! sedan åkte jag hem till T och umgicks! sedan typ runt tolv åkte vi hämta killarna igen och skjutsade dem inåt stan, var ett jävla party i bilen då ska sägas, volymen hade höjts en aning! sedan kollade jag & T lite i stan men var svinigt kallt, ringde till mattias för tänkte träffa han en sväng nu när han är i sundsvall igen.. men utgång = hemgång på stads så blev inget av, synd!

imorse var jag och bror och shoppade @carlings! blev bra grejer! sedan orkade jag inge mer av rea-kaoset! hade tänkt dra till sh eller dalarna över helgen också men det saknas money money! det suger. nu har jag slösat bort x antal timmar framför datorn! blir JVM inatt, såklart! det jag sitter väntar på! ska ringa wille något också, han hade värsta saken att säga. nyfiken på vad!

puss festa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0