T ÄR HEMMA!

igår kom T hem! så jävla glad över det! men först hade jag tvättstugan från kl 7 till 13:( men sen kom T och hämta upp mig, vi drog förbi MAX mmmmmm, sedan drog vi på ikea, T shoppade till sitt nya crib som hon håller på flytta in i nu! hur nice som helst! sedan till lägenheten, lämna av allt, sedan till mig en sväng! sedan ut på ikea ännu en gång! sedan till hennes place igen, fast vi åkte köpte pizza på hemvägen också! SÅ GOTT! sedan typ runt 22 var vi helt slut! så jag drog hem och sov!

sedan idag har vi fan varit & tränat, vi är hyffsat stolt över oss själva! haha jag kom fan knappt hem efteråt, så jävla vek! inte tränat på 1-2 år? men ja fan nu ska vi köra på! iaf 2-3 ggr i veckan! BRA BRABRRAA AV OSS! och nu sitter jag hemma och lyssnar på julsånger och myser med varmchoklad! blir en kväll med tvn idag! imorgon är det helg!:):)))) AWSOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0