LYCKA

åååååååh i fredags köpte jag min biljett till hultsfred 2009, kärlek åt det! annars har helgen varit jävligt great! igår var man på innebandy, bra sällskap och granlovinst! sedan hem och på med klänning och annat, jag & bror plocka upp gusten & PJ sen drog vi till joel! första anhalten på kvällen! hur trevligt som helst, sedan vid 22,30 ungefär drog jag och bror vidare, till micke! självklart ska det firas när kusin fyller 28! vi kände inte en jävla kotte där, nästan! men hur nice är det inte med nytt folk? superkul iaf! sedan drog vi ut allihopa och kroga! tillochmed krogen var kul ihåg, really fucking fun! PARTYHUMÖR, BRA SAMTAL, BRA PARTY, GRATIS ALKOHOL, NYA VÄNNER! igår var kul!

men nu behöver jag att terese kommer hem, behöver min bästa vän i sverige igen!!!!!11
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0